LAPIERRE Zesty CF 8.9 Empire Green 2024
Zesty CF je synonymem pro univerzální MTB stroj, který vždy dokonale reagoval na změny evoluce all-mountain bikingu. A nová generace LAPIERRE Zesty CF 2024 na tom není jinak.

Doprava kola zdarma
Poštovné za kola a elektrokola neplatíte.

Expresní dodání
Už žádné dlouhé čekání

Zkušenosti
Cyklistice rozumíme a rádi ti poradíme
Od svého prvního vypuštění do světa v roce 2007 je Zesty koncipován jako allmountain bike stvořený pro zábavu na singletrailech, překonávání náročných překážek, rychlé zdolávání kopců a vzrušující skoky při ještě rychlejších sjezdech. Není nutné být vždy první, stačí nasednout na nový Zesty CF a zjistit, že můžete být lepší než kdykoli předtím. Lapierre Zesty CF. Čistokrevný all-mountain bike. All-mountain bicykle jsou svými vlastnostmi situovány někde mezi XC maraton a enduro biky. Musí být lehké, co nejblíže k jízdním kvalitám XC maraton bicyklů, a zároveň musí mít rychlé sjezdařské vlastnosti jako enduro stroje. Zdvih se za poslední dvě dekády měnil jen minimálně. Poslední generace Zesty AM již stavěla na zdvihu 140/150 mm. Avšak kinematika, a především geometrie, se u nové generace proměnily tak, aby se přizpůsobily současným požadavkům na horské bicykle a vyhovovaly evoluci all-mountain biků: za všech okolností zlepšovat jízdu po rovině a do kopce při zachování co nejlepších sjezdařských vlastností. Lapierre se proto rozhodl zachovat koncept původního modelu Zesty, ale kompletně přepracovat rám tak, aby byl v souladu s dobou. Celý vývoj nového bicyklu byl poté založen na nové kinematice, kolem které se celý projekt nového Zesty točil. Odpružení v srdci celého projektu nového Zesty CF. Čtyřčepové odpružení je ideálním řešením pro all-mountain bicykle, proto ho Lapierre využil i u Zesty CF. Přesto se pokusil najít nový způsob, jak vylepšit kinematiku na obou stranách extrému, a sice tak, aby odpružení bylo citlivější na začátku zdvihu a progresivnější na jeho konci. Tím se vyhýbá příliš rychlému dosažení konce zdvihu, a tedy zbytečným nárazům a dalšímu nepohodlí při jízdě v náročném terénu. Nový rám byl navržen tak, aby poskytl dostatek prostoru při použití většího vzduchového tlumiče s nejnovějšími technologiemi, jako je RockShox's Flight Attendant System, který vyhodnocuje terén a styl jízdy jezdce pomocí senzorů na bicyklu a automaticky upravuje nastavení odpružení, aby bylo co nejefektivnější a poskytovalo optimální výkon a pohodlí během jízdy. All-mountain geometrie. Nový Zesty CF je navržen tak, aby jezdci poskytl co největší sebevědomí a umožnil mu relaxovat i v technicky náročných podmínkách a za plné rychlosti. Aby toho dosáhl, jeho all-mountain geometrie posunula pozici těžiště zpět na přední část bicyklu a vybalancovala jeho střed. Díky tomu je šlapání efektivnější na zvlněných úsecích a snížilo se riziko překlopení se na strmých svazích. Díky technologii FlipChip je možné ještě více zvýšit responzivitu zadní části bicyklu, a sice změnou na 27,5“ zadní kolo. Bez ztráty výhod, které geometrie nabízí. Specifikace geometrie Zesty CF: 1. Úhel sedlovky je podstatně svislejší (+3,7°), zkrácená horní trubka (od 5 mm do 49 mm od velikosti S po XL) a delší reach (+20 mm u všech velikostí) 2. Krátká zadní stavba 432 mm (430 mm pro 27,5') 3. Delší rozvor kol (o 30 mm) 4. Vyšší hlavová trubka 5. Technologie FlipChip umožňuje jízdu s Mullet setupem nebo 29“ koly. Tuhost pod kontrolou. Aby Zesty CF dostál svého all-mountain segmentu, stal se celkově tužším za účelem větší přesnosti a citu při sjezdech a zároveň zvýšil výkon při šlapání při zachování lehkosti. Tento trojitý problém vyřešila prémiová UD SLI karbonová konstrukce rámu, která je pro bicykle Lapierre vyšší třídy specifická. Karbonová konstrukce. Karbonový rám Zesty CF 2024 využívá tři typy karbonových vláken, a sice T800, M40J a T700. Při konstrukci rámu využil Lapierre unikátní PU a PP trny, které pomohly optimalizovat rozložení jednotlivých vrstev karbonu, kterých je ve výsledku více než 500. Vysoký výkon, přesnost a dokonalá tuhost je zaručena. Tuhost předního trojúhelníku byla navíc vylepšena specifickou technologií kolem hlavové trubky a středového složení. Zadní stavba vykazuje vysokou torzní tuhost, díky které je bicykl ještě přesnější, dynamičtější a efektivnější v akceleraci. Asymetrický design zadní stavby umožňuje použití převodníku až s 36 zuby. Rám váží celkem 2,5 kg. Projekt Gravity Logic. V all-mountain duchu a Gravity Logic Project Lapierre zachoval, vlastně dokonce vylepšil, Tool Box (úložný prostor) na spodní rámové trubce. Je integrován přímo do rámu a jeho nízká pozice eliminuje vliv váhy nářadí na celkový dojem z jízdy. Vnitřní kapsa izoluje nářadí od rámu a tím redukuje vnitřní hluk. Vnější kryt boxu navíc chrání spodní část rámu před kameny a dalšími překážkami a nečistotami. Modelová řada Zesty CF 2024. Celá modelová řada Zesty CF 2024 byla navržena tak, aby nabízela vysokou efektivitu, tuhost, výkon a precizní ovládání. Všechny komponenty byly vybírány tak, aby splňovaly tyto kritéria: - 150mm přední/zadní zdvih - 36mm vidlice - Rozdílná velikost kol (2.50 přední/2.40 zadní) - Čtyřpístkové brzdy s 203/180 brzdovými kotouči - 32 T převodník. Nejvyšší model Zesty CF 9.9 bude jediným super light all-mountain modelem v letošním řadě Zesty CF. Aby byl co možná nejlehčí, je rám vyroben z surového karbonu a má matnou úpravu, 140 mm přední i zadní zdvih, 34 mm Fox Float vidlici a DT Swiss XC1501 Spline karbonová kola obutá do 2.40 plášťů. Toto osazení bude zaměřeno na maximální lehkost a hravost.
Kategorie: | Celoodpružené |
---|---|
EAN: | 3660423381512 |
Barva: | Zelená |
Výška od: | 150 |
Výška do: | 170 |
Barva: | zelená |
Pedály: | XLC by VP VPE-527 |
Gripy: | eloxované gripy Lapierre, S/M: malý průměr, L/XL: velký průměr |
Řídítka: | Lapierre Thirty One 6061DB, šířka: 780mm, převýšení: 30mm, Ø: 31,8mm |
Představec: | Lapierre Thirty One alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (S), 45mm (M,L,XL) |
Sedla: | Prologo Scratch M5 PAS |
Sedlovka: | TranzX Rám, Ø: 31,6 mm, zdvih 125 mm (S), 150 mm (M), 170 mm (L,XL) |
Zadní plášť: | Maxxis ASSEGAI 3C MAXXGRIP/NEXO+/TR 29X2.50 WT / Maxxis DISSECTOR 3C MAXXTERRA/NEXO+/TR 29X2.40 WT |
Přední plášť: | Maxxis ASSEGAI 3C MAXXGRIP/NEXO+/TR 29X2.50 WT / Maxxis DISSECTOR 3C MAXXTERRA/NEXO+/TR 29X2.40 WT |
Spline kola: | DT Swiss XM1700 Spline / DT Swiss XM1700 Spline |
Brzdy: | Shimano Deore XT 203/180 |
Středová složka: | Shimano MT800 Pro |
Kliky: | Shimano Deore XT 32T 165mm (S), 170mm (M,L), 175mm (XL) |
Řetěz: | Shimano Deore 12s |
Kazety: | Shimano Deore 10-51T 12s |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Přehazovačky: | Shimano Deore XT 12s Shadow + |
Hlavová složení: | Acros Integrated ZS56/ZS56 Blokový zámek |
Zadní zdvih: | 150 |
Tlumiče: | FOX Float X, F-S, 2 polohy, trunnion 205*60mm |
Přední tah: | 150 |
Vidlice: | FOX 36 Float F-S Fit 4 3-pos 150mm |
Materiál: | Uhlík |
Rám: | Zesty Full Carbon 150mm zdvih (29''), pressfit, boost, metrický, Thru axle |
Rok: | 2024 |
Velikost: | S |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.