LAPIERRE Spicy CF 8.9 Olive Green 2024
S týmem LAPIERRE ZIPP COLLECTIVE Enduro má Spicy více než 18 vítězství v UCI Enduro World Series a 3x titul mistra světa. A teď je tu nová generace!

Doprava kola zdarma
Poštovné za kola a elektrokola neplatíte.

Expresní dodání
Už žádné dlouhé čekání

Zkušenosti
Cyklistice rozumíme a rádi ti poradíme
Nové Spicy CF lze shrnout následujícím způsobem: • 1 rám - 2 možnosti použití: Enduro závody nebo Bike Park • 2 kinematika: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP) • 4 konfigurace: HP nebo LP, 29” nebo Mullet Proč dvě různé polohy zadní stavby? Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback. V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdcovi vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání. NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE Enduro závody jsou čím dál tím náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí zaměřených na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: podávat dobré výkony a užívat si jízdu. POLOHA HIGH PIVOT • Zlepšená stabilita • Odpružení orientované na sjezd • Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí VPLYV NA ODPRUŽENÍ VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISIE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění POLOHA LOW PIVOT • Zlepšená dynamika • Univerzální odpružení • Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání VPLYV NA ODPRUŽENÍ NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISIE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění GEOMETRIE Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech: ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY - Stejně jako u všech našich posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přenáší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce. REACH - Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahom, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a jednodušší používání při vysokých rychlostech. ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY - Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlici. Tato požadavek také přišla od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy. VÝŠKA BB (STŘEDU) - cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih. Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním uhlíkových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěn ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitom) v dolní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm. Skačte vysoko a bez omezení Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horský bicykl, který je rychlý, živý, přesný a rozhodný při sjezdech, ale zároveň je v souladu s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout další sjezd co nejrychleji a nejjednodušeji.
Kategorie: | Celoodpružené |
---|---|
EAN: | Zvolte variantu |
Barva: | Modrá |
Výška od: | 142 |
Výška do: | 152 |
Barva: | Modrá |
Pedály: | XLC by VP VPE-527 |
Gripy: | eloxované gripy Lapierre, S/M: malý průměr, L/XL: velký průměr |
Řídítka: | Lapierre Thirty Five 6061DB, Šířka: 800mm, Převýšení: 30mm, Ø: 35mm |
Představec: | Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL) |
Sedla: | WTB Volt 142mm |
Sedlovka: | TranzX Rám, Ø: 31,6mm, zdvih 125mm (XS,S), 150mm (M), 170mm (L), 200mm (XL) |
Zadní plášť: | SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584 |
Přední plášť: | SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584 |
Spline kola: | DT Swiss EX1700 Spline / DT Swiss EX1700 Spline |
Brzdy: | Shimano XT 203/203 |
Středová složka: | Shimano BSA MT801 |
Kliky: | Shimano Deore XT 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL) |
Řetěz: | Shimano Deore 12s |
Kazety: | Shimano SLX 10-51T 12s |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Přehazovačky: | Shimano Deore XT 12s Shadow + |
Hlavová složení: | Acros Integrated ZS56/ZS56 Blokový zámek |
Zadní zdvih: | 180 |
Tlumiče: | FOX Float X2, F-S, 2 polohy, trunnion 205*65mm |
Přední tah: | 180 |
Vidlice: | FOX 38 Float F-S Grip 2 180 mm |
Materiál: | Uhlík |
Rám: | Spicy Full Carbon 180mm zdvih (29''), pressfit, boost, metrický, Thru axle |
Rok: | 2024 |
Velikost: | XS |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.